Tudjátok, hogy milyen egy jó tízórai?

Ha egészségesen akarsz táplálkozni a napi rutin elengedhetetlen komponense a tízórai fogyasztása.

Reggeli után három órával fogyaszd el a második étkezésedet. Ha diétázol különösen figyelj arra, hogy szénhidrát tartalmú, alacsony zsírtartalmú falatot juttassa be.

Legyen a tízórai egy gyümölcs!

Fogyassz szezonális gyümölcsöket, erősítsd az immunrendszeredet vitaminokkal!

A gyümölcsök színesek lédúsak és jótékony hatásuk a szervezet egészére kihat!

Legyen a tízórai egy müzliszelet!

Próbálj meg nem csokis vagy túlédesített változatot vásárolni!

Legyen a tízórai egy gyümölcs szelet!

Csak 100 kcal, diétához tökéletes és vitamindús!

Legyen a tízórai egy diétás kenyér jellegű szelet!

Például: Korpovit keksz 3 db, teljes kiörlésű ropogós kenyér, abonett, rizspufi.


Ha napi öt étkezést iktatsz be, a tízórai igazi energia löketet ad a nap további részében!

Itt az ideje a rostok bevitelének!

Ti mit esztek tízóraira?

Ne legyél Panda!