Nagyon fontos a helyes táplálkozás a rendszeres testmozgás mellett

Nem elég a testmozgás, oda kell arra is figyelned, hogy helyesen táplálkozz! 

  • Mindig pótold a vízveszteséget testmozgás közben és után!
  • Csökkentsd a nassolások számát! Nassolás ideje a tízórai és az uzsonna.
  • Kerüld a gyors fogyókúrát vagy éhezést, amennyiben a céljai között szerepel a hosszútávú súlycsökkenés!
  • Tápláld az izmaid! Fő energiakészletük a glikogén! Ne éhezz, energia kell a jó teljesítményhez.
  • Válassz egészséges szénhidrátokat! Részesítsd előnyben a lassú felszívódású szénhidrátokat.
  • A mozgás intenzitásától függően szükség lehet fehérjepótlásra! BCAA, tejsavófehérje vagy glutamin bevitel segít a jó teljesítmény eléréséhez.
  • Még fogyókúra alkalmával is szükség van zsiradékok fogyasztására, ezek tudatos megválasztására!
  • Ne gyötörd túl magad, olyan mozgásformát és étrendet válassz, amelyek maximálisan szolgálják az egészségedet!
  • Kérd ki szakemberek véleményét, a személyre szabott étrend és mozgásforma kialakításában!